Ochrana dat

Zabezpečte vaše klíčová firemní data
a získejte kontrolu nad tím, kdo k nim přistupuje

Vaše organizace má důležité dokumenty, které v případě úniku mohou
způsobit finanční ztráty, vznik konkurence, poškození pověsti anebo jiné škody.

Jaká citlivá data máte u vás ve firmě?

Smlouvy

Strategické
plány

Osobní údaje zaměstnanců

Výrobní výkresy
a návrhy

Know-how

Databáze
zákazníků

Obchodní
informace

Je hodně způsobů, jak se citlivé dokumenty
mohou dostat mimo vaši kontrolu.

Poslali jste již někdy e-mail na špatnou adresu? Anebo jste ztratili USB flash disk?
Únik dat může být způsoben omylem, ale často se také děje záměrně - například nespokojeným zaměstnancem.

E-mail

Přílohy
Web-mail
Email klient

Cloud

Box
Dropbox
Google Disk
OneDrive

Hardware

USB disk
Paměťové karty

Internet

Web
p2p
FTP
torrent

Média

CD / DVD / Blu-ray
Tisk

Mobile

Mobil
Tablet
Laptop

Sociální sítě

Facebook
Twitter
Google+
IM

Clipboard

Keylogger
Screenshot
Ctrl+c/Ctrl+v

 

Pouhé sepsání interních
bezpečnostních pravidel nestačí.

Společnosti potřebují řešení, které zajistí, že pravidla budou dodržována, důležitá data zabezpečena a o aktivitách uvnitř firmy bude přehled.

Safetica je Data Loss Prevention (DLP) řešení, se kterým

1. zjistíte jaké máte
bezpečnostní problémy
ve vaší firmě

 

2. nastavíte jasná
pravidla ochrany dat
bez omezení provozu

 

3. zabránite citlivým
datům opustit vaši
organizaci.

Architektura

PC, notebooky, mobily
a tablety s instalovaným Safetica Endpoint Client
Klient na koncové stanici zaznamenává aktivitu a vynucuje bezpečnostní politiku nad firemními daty. Lze jej skrýt před uživatelem.


Server
a databáze
Získané informace jsou přenášeny na server. Data z notebooků se přenesou ihned po připojení do sítě. V opačném směru je šířena aktualizace nastavení klientů.


Desktopová Safetica
s výstupy a nastavením
Získaná data lze zobrazit v jednotné konzoli. Veškeré nastavení je prováděno tamtéž.

Safetica ochrání vaše data před únikem

Safetica pozná kdo s jakým dokumentem pracuje a podle nastavených pravidel zablokuje zakázanou činnost, informuje administrátora, anebo poučí zaměstnance o bezpečnostní směrnici. Pokud dokument opouští firmu (například na USB flash disku), tak Safetica vynutí zašifrování tohoto dokumentu. Takže nikdo nepovolaný se nedostane k citlivému obsahu a to ani v případě ztráty nebo krádeže.

Online demo

... vyzkoušejte Safetica teď hned

Safetica 7 DLP

Bezpečná data se Safetica 7 DLP

Safetica 7 Data Loss Prevention má návratnost v řádu měsíců a k ochraně dat ji využívají firmy z celého světa. Je bez údržby, dovede s ní pracovat každý a instalace nezdrží vaši firmu.

Se Safetica snadno identifikujete hrozby na počítačích, notebocích i mobilech.

Zjistěte víc o Safetica 7 DLP