Ochrana dat

Zabezpečte vaše klíčová firemní data a získejte kontrolu nad tím, kdo k nim přistupuje.

Vaše organizace má důležité dokumenty, které v případě úniku mohou
způsobit finanční ztráty, vznik konkurence, poškození pověsti anebo jiné škody.

Jaká citlivá data máte u vás ve firmě?

Smlouvy

Strategické
plány

Osobní údaje zaměstnanců

Výrobní výkresy
a návrhy

Know-how

Databáze
zákazníků

Obchodní
hinformace

Je hodně způsobů, jak se citlivé dokumenty mohou dostat mimo vaši kontrolu.

Poslali jste již někdy e-mail na špatnou adresu? Anebo jste ztratili USB flash disk?
Únik dat může být způsoben omylem, ale často se také děje záměrně - například nespokojeným zaměstnancem.

Clipboard

Keylogger
Screenshot
Ctrl+c/Ctrl+v

Internet

Web
p2p
FTP

E-mail

Přílohy
Šifrování
Web-mail
Zaheslovaný soubor

Sdílení

Facebook
Twitter
IM
LAN
Google+

Cloud

Box
Dropbox
Drive
OneDrive

Média

CD, DVD, Blueray
Papír

Hardware

USB
Paměťové karty

Mobile

Mobil
Laptop

Pouhé sepsání interních bezpečnostních pravidel nestačí.

Společnosti potřebují řešení, které zajistí, že pravidla budou dodržována, důležitá data zabezpečena a o aktivitách uvnitř firmy bude přehled.

Safetica je Data Loss Prevention (DLP) řešení, které vám umožní

1. zjistit jaké máte
bezpečnostní problémy
ve vaší firmě

2. nastavit jasná
pravidla ochrany dat
bez omezení provozu

3. zabránit citlivým
datům opustit vaši
organizaci.

Architektura

PC, notebooky, mobily
a tablety s instalovaným Safetica Endpoint Client
Klient na koncové stanici zaznamenává aktivitu a vynucuje bezpečnostní politiku nad firemními daty. Lze jej skrýt před uživatelem.


Server
a databáze
Získané informace jsou přenášeny na server. Data z notebooků se přenesou ihned po připojení do sítě. V opačném směru je šířena aktualizace nastavení klientů.


Desktopová Safetica
s výstupy a nastavením
Získaná data lze zobrazit v jednotné konzoli. Veškeré nastavení je prováděno tamtéž.

Safetica ochrání vaše data před únikem

Safetica pozná kdo s jakým dokumentem pracuje a podle nastavených pravidel zablokuje zakázanou činnost, informuje administrátora, anebo poučí zaměstnance o bezpečnostní směrnici. Pokud dokument opouští firmu (například na USB flash disku), tak Safetica vynutí zašifrování tohoto dokumentu. Takže nikdo nepovolaný se nedostane k citlivému obsahu a to ani v případě ztráty nebo krádeže.

Online demo

... vyzkoušejte Safetica teď hned

Safetica 7 DLP

Bezpečná data se Safetica 7 DLP

Safetica 7 Data Loss Prevention má návratnost v řádu měsíců a k ochraně dat ji využívají firmy z celého světa. Je bez údržby, dovede s ní pracovat každý a instalace nezdrží vaši firmu.

Se Safetica snadno identifikujete hrozby na počítačích, notebocích i mobilech.

Zjistit víc o Safetica 7 DLP